Working girl

Första veckan tillbaka i arbetslivet var väl... intressant. Det har varit lättare fysiskt men svårare psykiskt än vad jag hade väntat mig, men var sak har sin tid som man brukar säga.
Just nu känner jag mig lite dränerad, men jag återkommer.
Men innan jag går vill jag berätta om mina gullungar som får mig att skratta femtioelva gånger om dagen.
Storasyster är ju Jespers stora idol, han vill alltid vara där hon är och göra det hon gör.
Så igår hittade Sanna en leksaksödla och gick omkring med den på armen och skulle visa sitt nya husdjur. Och givetvis var Jesper inte många steg efter, balanserandes en blå leksaksax på ovansidan av sin hand... Tyvärr hann jag inte få fram kameran, men händer det igen så lovar jag att ni ska få se exempel på denna önskan att få vara precis som storasyster.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0