Good intentions

I flera dagar har jag gått och ruvat på ett inlägg som faktiskt drar åt det politiska hållet. Det gör jag ju i princip aldrig, för jag vill inte gå och bli osams med någon och politik är ju ett sådant ämne som man faktiskt kan bli osams med den bästa av vänner om. Men nu har jag lite svårt att hålla klaffen även om ämnet kanske är uttjatat och ingen av mina åsikter kommer vara unik på något sätt.
Men idag har jag mensvärk från helvetet och en klåfingrig ettåring i knäet, så det blir inget med åsiktsbloggandet idag. Så nu kan vi förhoppningsvis vara sams ett par dagar till. Hej så länge!


(Vi kan väl låtsas att jag ligger såhär och vilar mig idag, med gyllene hår svallande ner över axlarna och ett vackert draperat sidentäck över min ömma mage?)

Kommentarer
Postat av: luffi

Goo morron!!



Kikar runt bland nya och trevliga bloggar och hamnade här! Allt bra denna morgon!?



Kram Luffi

2010-10-14 @ 09:36:33
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Lisa

Ser med spänning fram emot det politiska inlägget! Jag drar mig också för att skriva något om politik eftersom det är dumt när man är konflikträdd :)



Hoppas mensvärken ger sig snart, och att du får en bra dag under sidentäcket!

2010-10-14 @ 10:50:37
URL: http://www.avanai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0