Grattis på födelsedagen, älskling!

Idag fyller maken 31 år. Just nu jobbar han som en gris, men har nedräkning till sin pappaledighet. Jag skulle väcka honom imorse med paket och kladdkaka, men jag var uppe halva natten med Jesper så jag hörde inte ens klockan. Grava minuspoäng på den här hustrun. Än värre blir det eftersom jag inte är hemma ikväll, jag hade lyckats boka in ett möte med samfällighetsföreningen. Orkar inte göra någon hyllning i år så vi tar förra årets som en favorit i repris.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vilket mysigt bildspel! Jag saknar min familj nu när jag tittat på det, skönt att det är helg snart. Ha en skön helg, kram

2010-11-19 @ 14:00:17
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0