Nu har det gått sådär lång tid igen...

Hinner ju inte med min lilla blogg så värst mycket tyvärr. Inte för att det händer särskilt mycket annat än att ungarna håller mig sysselsatt från gryning till skymning, men det hade ju varit trevligt att kunna göra små pladderinlägg med jämna mellanrum...

Nu började Jesper dessutom gny lite vid mina fötter så det blir inte mycket skrivet den här gången heller.
Min kamera har gått sönder, men svärfar har varit snäll och lånat mig en av hans. Dock är jag och kameran inte så goda vänner, men lite bilder har det blivit. Och eftersom det har gått såpass lång tid sedan mitt senaste inlägg så fick jag göra ett litet bildmontage istället.
Jag tog med ungarna upp till en vitsippsäng som ligger i närheten av min farmors gamla hus. Det var lite nostalgi för mig och jag tror att barnen också tyckte det var mysigt att sitta under en korkek och lukta på blommorna. Sen överraskade jag min mamma med en picknick och Jesper fick smaka på oliver, det tyckte han var jättegott. Och så till sist ett par bilder från Liseberg i söndags när vi var där och firade mammas födelsedag lite informellt sådär.
Men först ett par Sannaord, innan min son blir totalt uppgiven:

denepard - leopard
denian - indian
abelabelam - Fader Abraham (Mora Träsk, ni vet)

Och en konversation, som troligtvis bottnar i att min bil varit på verkstaden tre gånger på kort tid:
- Mamma!!! Nu kör du för fort! Om du kör för fort hamnar bilen på velkstan igen!
(For the record vill jag säga att det faktiskt är maken som kör som en biltjuv, inte jag.)

Oj, nu bryter Jesper snart ihop. Här kommer bilderna och så lovar jag att försöka bli lite mer regelbunden i bloggandet igen! Hej så länge!

Make an on-line slide show at www.OneTrueMedia.com

Kommentarer
Postat av: Karin K

Fina bilder från visippsängen och klockren kommentar från Sanna.

2010-05-25 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0