Dubbel halsfluss

Jesper har också fått halsfluss, vilket förklarar den allmänna gnälligheten, den höga febern och de hackiga nätterna. Så gissa hur jag tillbringar dagarna - som ett pälsdjur med två kardborrar intrasslade på magen. Stackars mina ungar. Sanna har verkligen varit jättedålig, sådär så hon bara suttit och stirrat rakt fram. På fyra dagar kunde jag bara få i henne lite vatten, men idag har hon äntligen börjat äta igen. Men nu är Jesper som sagt dålig istället. Han hade nästan 40 graders feber inatt, så jag tog honom till läkaren idag och det var inget snack. Morfar var hemma och passade Sanna, det gjorde henne väldigt lycklig!
Nu ska jag gå upp och lägga min stackars lille kille. En alvedon-supp och en slurk Kåvepenin i kroppen gör att han kanske kan få mer än tjugo minuters sömn den här gången.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Annica

Stor varm krya på sig kram till er alla <3

2010-06-16 @ 17:37:46
URL: http://anki72.blogg.se/
Postat av: Lisa

Stackars små barn :( Tur att de har en sån bra mamma! Håll ut, och jag håller tummarna för att de snart är friska och glada igen!

2010-06-16 @ 22:59:07
URL: http://www.avanai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0