En Hopptimist

20101210245 (MMS)

En Hopptimist


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack söta du, just nu vet jag inte hur jag ska göra. Är inte redo att dra igång en mediacirkus, orkar inte bråka.Låter helt knas, jag vet. Men jag avvakar och ser vad de andra föräldrarna säger. Vi har åtminstonde fått igenom att Seths avdelning slipper missionskyrkan vilket gör läget stabilt just nu.



C hörde rykten igår om att Seths avdelning + den andra småbarnsavdelningen skulle flytta tillbaka till "det farliga huset" på undervåningen och att emmas avdelning skulle vara kvar i klassrummet under tiden paviljongerna byggs. Att de anlitat en elfirma som ser över elen under veckan. Jag anser att ny el bör dras och att det inte finns någon som kan garantera den gamla elens säkerhet.



Min första tanke var inga barn i det gamla huset, Seth eftersom övervåningen är livsfarlig och Emma eftersom hon går på en småbarnsavdelning och jag känner mig osäker på hur en utrymning vid brand ser ut på hennes avdelning där hon är äldst. Men nu när det är Seth avdelning som ska gå i botten våning måste jag erkänna (fast att jag inte vill erkänna det) att det inte föreligger samma risk. Jag har dock svårt att tänka mig att den andra småbarns avdelningen går med på att ha sina 1-3 åringar där men det återstå att se vad föräldrarna säger när detta offentliggörs.



KRAM

2010-12-10 @ 08:09:49
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0