Movie maker

Jag har filmat mina barn igen.
Här är det Sanna som sjunger en Barbapapa-sång. En del i sången är "Det finns en gul, det finns en blååå, det finns en röd som är stark som fååå" men i Sannas version är det snäppet bättre. Då heter det: Det finns en gul, det finns en blååå, det finns en röd som är stark som fååån".
I det här andra klippet är det Sanna och Jesper som sprallar lite. Sanna har alltid gjort en grej där hon viftar med armarna och skakar på huvudet och gör roliga ljud för att få Jesper att skratta. I söndags satt Jesper på uteplatsen och skakade på huvudet och vinkade och gjorde helt nya ljud. Det var först igår när Sanna gjorde det igen och han gjorde samma sak som jag förstod att han härmade henne.
Åh vad jag älskar mina ungar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0