Perspektiv

I mitt förra inlägg delade jag ju glatt och en smula lyriskt med mig av Jespers första leende fångat på bild. Som mor är det något av det vackraste jag någonsin har sett. Delad etta med Sannas första leende förstås... 



Därför är det för mig helt obegripligt att folk kan göra såhär med bilder på sina barn: http://www.jamesgunn.com/2007/09/26/retouched-pageant-photos/ Fast det förutsätter förstås att det är på riktigt. Men då finns det ju länder där skönhetstävlingar för barn är vanligt, så tyvärr är det nog på riktigt. Stackars barn. Det enda retouchande jag kan tänka mig att göra på mina barns bilder är att justera röda ögon. That's it.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy vilka otäcka bilder! (inte Sanna, de retouchade barnen....) Hoppas det inte är på riktigt, hur kan någon tycka att det där är fint?

2009-10-28 @ 09:30:02
Postat av: Nettan

Ja, det är läskigt vad folk kan modellera om sina barn sådär och än läskigare tyckte jag bloggarens kommentarer var. Iihhh, finns mycket creepy folk därute.



Men din lille gosse är ju helt ljuvligt söt, vilket leende!! Den där kommer charma världen, det ser jag det. :)

Kram!!!

2009-10-30 @ 07:56:20
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0