Slö söndag

Fast så jätteslö har den inte varit förstås. Jag och lillan har slängt fem kassar med återvinning och varit och handlat, och sen har jag rensat Sannas byrå, för den svämmade nästan över. Maken har varit och jobbat(!) och håller på och primar i duschen. Men vad jag menade var att det blev sent i Jönköping igår och vi har nog känt oss väldigt trötta allihop idag. Men vi hade en trevlig tripp till bibelbältet och jag tror att brudparet blev nöjda med vår present.
Vi hade köpt två vinglas och en karaff i kristall från Orrefors och fått dem graverade med deras namn och bröllopsdatum.   Det fanns mycket fint på www.kristallshopen.se, allt kan graveras och det var attan så snabb leverans. Beställde sakerna halv tolv på onsdagen, och på torsdag morgon tjugo över nio fick jag en sms-avisering att de fanns att hämta på utlämningsstället i Brunnsbo!

Sannapanna har lärt sig att skriva farfar nu också  och imorse målade hon också ett porträtt av mig med bebisen i magen!

Imorgon är det ny arbetsvecka och så som mina fogar värker efter handlingen (sned vagn och tunga varor) så är det bäst att jag vilar så jag orkar med måndagen! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja det gjorde jag. Men jag tycker fortfarande samma, fast är inte lika grinig längre. Han fixade det föresten själv idag så jag skulle slippa köra... då fick jag dåligt samvete.

2009-05-10 @ 19:56:12
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Karin J

Ljuvliga teckningar av sanna! Jag längtar så tills när Elliot skall börja rita huvudfotingar.

2009-05-13 @ 19:48:21
URL: http://karinj.blogg.se/
Postat av: Karin

Sanna är grym på att teckna!

2009-05-14 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0