Liten tonåring?

Imorse väckte jag Sanna som vanligt halv sju när Teletubbies började på Tv4+. Sen gick jag och duschade och gjorde mig iordning för dagen. När jag var färdig kröp jag ner till Sanna i sängen, lade mig på hennes arm och pussade henne på de runda kinderna. Sen frågade jag:
-Vad gjorde du och pappa igår då?
-Vi gjorde ingenting! blev det bestämda svaret. Jag tror jag har fått en liten tonåring i huset.



(Förresten så vet jag att de visst gjorde någonting, för vardagsrummet som var så välstädat när jag gick hemifrån igår såg ut som en bombnedslag när jag kom hem...)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jaa de har ju sina perioder de små liven. Ser på bilderna att det är snöfritt hos er...här snöar det jämt!! Vi har så mkt snö nu, att våren känns väldigt långt bort! Ha en fin fredag! kramiz M

2009-03-13 @ 09:16:03
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gah! INget varmvatten på en vecka!!!! Jag hade fått panik, men du kanske kan duscha på jobbet? Gissar att ni har en dusch eller två över.



Vi har beställt den från gränsbygdens köpcentrum i skåne. Först kändes det långt bort men när jag frågade om ev service-garanti så förklarade han att de samarbetade med rikstäckande serviceföretag och oavsett vart man bor görs servicen hemma, man fraktar alltså inte tvättmaskinen. Frakten kostade 400 kr och tvättmaskinen var på rea, 4990 kr! Riktigt bra pris!

2009-03-13 @ 19:29:07
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0