Nu bryter jag snart ihop

Snickarna är hemma och jobbar för fullt, igår fick de rivit ut hela golvet i källaren. Idag var de tillbaka för att ta ner ett par gipsväggar - och upptäcker att vi har mögel i hela duschen. En dusch som var relativt nyrenoverad när vi flyttade in, men som de uppenbarligen har fuskat vid uppförandet av. Försäkringen täcker inte. Men om vi skyndar oss att riva ut så kan vi ändå använda avfuktarna som står i källaren och kanske anlita byggfirman som gör resten av källaren till att sätta upp nya reglar. Vad trött jag är på det här! Fuskbygge!


Kommentarer
Postat av: -ME-

Men NOG nu!!



Är inte det där typiskt ett dolt fel? Och varför täcker inte försäkringen?

2009-02-11 @ 13:09:27
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men vilken tur att ni såg detta! Tänk vad det kunde spridit sig i smyg! Men fy så tråkigt!



Deras dagis sätter också upp meddelande på dörren men inte denna gången...

2009-02-11 @ 14:14:04
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Karin

Fy farao. Vilka nötter som bestämde sig för göra om sitt badrum själva. Om inte förr så när jag såg den duktiga yrkesmannen arbeta i mitt badrum insåg jag att detta skall man i n t e göra själv...



Lilla gumman, ring om du behöver prata av dig!



Dansen vi lär oss denna veckan på fyran är hur rolig som helst, så då får du lite paus

från allt mäckel.



KRAM

Karin

2009-02-11 @ 17:52:43
URL: http://pixelochprosa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0