Ur barnamun

Sanna tittade på Teletubbies medan hon åt frukost imorse. Under filmens gång händer det ibland att en vindsnurra sätter igång och då kommer det upp en film på någon av Teletubbiesarnas mage. Men innan filmen kommer igång ska det lyser varje Teletubbie upp i tur och ordning och det blir myrornas krig på magen. Filmen är ofta något med barn som gör en aktivitet, på vår film målar de på olika sätt. Imorse när det var filmdags ropade Sanna till mig:
"Mamma! Vad gör dom nu då?" "Ja", svarade jag, "vad gör de?". "Tinky-Winky gör barn!" ropade hon när Tinky-Winky började lysa och sedan ropade hon samma sak för varje Teletubbie som lös. Sen bröt jag ihop i ett hysteriskt fnissanfall samtidigt som jag fick mycket barnförbjudna bilder i huvudet...

Kommentarer
Postat av: Martina

nu har jag tagit ut stygnen och sköterskan sa att det såg helt okej ut. Det var en lättnad måste jag säga.

Hur står allt till mig dig då?

Ja det blev lite tråkigt med rese sällskapet, men det är som du skriver att man måste kunna göra något själv med. Alla har inte samma åsikter och mål i livet det är bara att inse och sedan göra det bästa av det hela.

Ha en bra dag.

2008-05-29 @ 15:43:18
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Martina

hejhej.

hur står det till idag?

kom gärna och delta i min nystartade tävling på min sida.

ha det toppen.

martina

2008-05-29 @ 22:58:07
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0