Tack älskling!

Varför var jag tvungen att gifta mig med en karl som är så pussvänlig! Jag vet att det var fel, men jag kan ju inte låta bli honom! Och nu har jag fått hans förkylning från förra veckan. Jag har inte tid med sjukor! Jag har blomsterkurs idag och möhippa imorgon och så får vi hem gäster på söndag. Karlslok!
Fast inatt var han inte så pussig förstås. Han låg på rygg med ansiktet mot mig, så jag böjde mig fram för att ge honom en puss. Tacken var en sur min, ett oartikulerat grymtande och sen vände han ryggen åt mig. Jag tycker det var otacksamt. Även om klockan var halv ett på natten.

Oj, nu gick det ett par timmar och jag är hemma från blomsterkursen. Det var roligt, även om det inte var någon bukettbindning. Vi gjorde arrangemang med oasisbollar och lite sånt. Jag sätter in en bild senare.
Det var trädgårdsmässa på Liseberg också, jag önskar jag hade en stor trädgård och massor av pengar... Det är iallafall kul att gå och titta och drömma!
Sanna och pappa roade sig själva medan jag knåpade med blommor. Hela vagnen var full av gosedjur och... en stjärnvinst kexchoklad... Åt fanders med dieten!

Jag har äntligen lyckats lägga ut en video på YouTube! Det är en liten filmsnutt jag gjorde med Sanna förra fredagen när vi var på väg till köttbullekällaren och sen till Liseberg. Den är väl kanske roligast för närmaste familjen, men jag lägger ut den ändå!


Nu ska vi grilla och slappa lite! Ha en skön fredag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HELT UNDERBAR!!!

2008-05-10 @ 06:56:39
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0