Mucho bilder

Idag har jag och Sanna varit hemma och lekt hos Claudia och hennes mamma Paula. Min dotter startade blygt som vanligt, men sen lekte tjejerna rövare. De lekte faktiskt jättebra, för det mesta iallafall. Men det är inte lätt när man är liten och måste dela, men Claudia var jätteduktig med att dela med sig, både av Teletubbisar, dockor, dockvagn och trehjuling. Sanna däremot, nja, vi får nog jobba lite på det här.
Vi var ute på lekplatsen i över en och en halv timme, och då knäpptes det friskt med kameran. Här kommer en bildkavalkad:
            Fler bilder kommer när jag tagit emot foton som Paula tog under dagen.

När jag ändå tömde kameran hittade jag de här guldkornen, tagna när vi försökte få ordning i Sannas rum:  
Och de här, tagna när vi hade hemmadag igår:  Soffslappning och  Städhjälp!

Nu får det vara bra för idag, maken är äntligen på väg hem efter ännu ett maratonpass på jobbet. God natt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Kikar in och säger hej

2008-07-10 @ 22:06:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Karin j

Oh så fina bilder!

Det är så härligt med barn som leker, man blir alldeles lycklig av att se dem.

Sanna är verkligen jättegullig!

Kram

2008-07-10 @ 22:56:33
URL: http://karinj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir ingen telefon i dag i alla fall - jag gillar inte att köa...

Men vem vet? - kanske i morgon?

Kram

2008-07-10 @ 23:57:50
Postat av: Karin j

Det ovanför var så klart från mig!

- Karin

2008-07-10 @ 23:59:03
URL: http://karinj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad fina bilder! Vad stor Claudia har blivit... minns inte när jag såg henne.. kan det var varit på halloweenfesten?

2008-07-11 @ 20:51:18
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Karin K

Hur stolt är man inte som gudmor!!!

Skulle blir så glad, så glad, om jag kunde få bild 3 på andra raden och bild 1 på tredje raden som filer. Skall ha dem som solstrålar på kontoret :-D

2008-07-13 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0