Bomullsbröllop

Idag firar jag och maken femårig bröllopsdag. Vi är inte så bra på att fira vår bröllopsdag, något år tror jag rent av att vi glömde den... Dock brukar vi komma ihåg årsdagen av vår första träff och sen så brukar vi inte behöva någon anledning att fira, vi är rätt så bra på att komma ihåg varandra ändå.
Maken kom hem rätt så sent idag, men vi gjorde oss ändå lite fina och åkte in till A Hereford Beefstouw och åt middag. Vi tog med oss Sanna, hon var jätteduktig hela tiden och åt bröd och pommes och glass och drack coca cola i sugrör. Inget gnäll och massor av pussar och kramar fick både mamma och pappa. Med sig hade hon sin lilla pippiväska, i vilken hon hade packat Po och nya Tinky-Winky samt lite kritor och papper. Men på restaurangen fick man både kritor och en liten menybok med en saga i som man fick rita på hur mycket man ville. Pappan åt oxryggbiff och mamman festade på oxfilé och den underbara salladsbuffén och sen traskade vi hemåt i den ljumma sommarkvällen.
Egentligen skulle jag lagt ut några bilder från vårt bröllop, men cd-skivan de ligger på fungerar inte, och jag har inte fått tag på svärfar som är den mest troliga till att ha bilder på någon dator, så det får helt enkelt vänta. Vi var iallafall väldigt lyckliga och kära och det är vi fortfarande. Älskar dig, gubben min!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Va härligt.. :-) det där är väl ett alldeles lagom ställe att ta med sig barn på med..? Och det är ju så gott...skulle aldrig kunna bli vegetarian.

2008-07-12 @ 04:05:27
URL: http://backafram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0