Hemma igen

När jag pratade med sjukvårdsupplysningen sade sköterskan att det bara var att åka raka vägen till Östra och kolla läget. Så det var bara att hoppa i bilen och sticka iväg.
Det var inte så farligt fullt i väntrummet, vi fick träffa en första sköterska rätt snabbt och förflyttades sedan till det inre väntrummet där vi satt i en trekvart ungefär. Sedan fick vi komma in i ett annat rum och vänta ytterligare en halvtimme. Sen kom det in en helt underbar kvinnlig underläkare, hon var helt på ett barns våglängd och genomförde undersökningen hur bra som helst. Och Sanna var helt fantastiskt duktig, vi var jättestolta över henne. De tog också en snabbsänka, inte ett pip kom över hennes läpparm, men provet visade ingenting. På det hela taget hittade de inget fel på henne, och de undersökte hur mycket som helst. Troligtvis är det ett virus, och så länge som hon inte blir mer svullen, röd, varm eller hård över kinden så ska vi avvakta och ta det lite lugnt. Så nu är vi hemma, lite drygt två och en halv timma senare, och det är ju klart godkänt. Men när vi gick var väntrummet överfullt, så det var tur att vi åkte när vi gjorde.
Här är några bilder som jag tog imorse, jag hittade min gamla mössa när jag städade i gillestugan, och Sannapanna blev rätt så himla söt i den!

 

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att det verkar vara okej. Hoppas att det går över snart.

Jag håller med: hon blev rätt himla söt i den mössan!

Kram

2008-12-30 @ 19:09:04
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0