*snörvel*

Underbara vänner, tack för att ni finns!
image331

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars, stackars dig! Förstår att det är jättejobbigt, men en sak är säker, du är ingen dålig mamma, tvärtom, manser ju klart och tydligt att du verkligen försöker hitta bra lösningar, på både mat och sömn. Men så här är det nog för alla föräldrar någon gång. De flesta har nog haft barn som somnat inne hos föräldrarna, och sedan sovit där hela natten. Det har jag också! Speciellt flickan var sån... När hon blivit lite större, somnade hon i sitt rum, eller så bärde vi över henne, men hon kom ändå in till oss, varje natt. Huvudsaken var att hon sov i sitt rum lite grann, och jag tröstade mig själv med att tonåringar vill nog inte sova här, så jag hade tålamod, för det mesta. Petig med maten var hon också, men mamma sa alltid när jag oroade mig, att barn äter det de behöver! Sant det också, fför jag jorde ingen affär av det, och hon har ätit högst normalt i många år, även om hon inte vräker i sig! Närmanser dina foton på din dotter, ser man en glad tjej med runda kinder. Tror inte att det går någon nöd på henne! Och kom ihåg! DU ÄR EN BRA MAMMA! tvivla aldrig på det! KRamiz M

2008-04-02 @ 10:08:02
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0