Länkdags

Här är en länk till ett av de roligaste blogginlägg jag någonsin läst. Från början var den en auktion på ebay, men hon som skrivit annonsen, Dawn, har lagt upp den på sin blogg så att den inte ska försvinna. Den där auktionen var ett smart drag för henne, för den fick upp folks ögon för hennes blogg. Den har nu tusentals läsare varje dag från hela världen, hon blir inbjuden att tala på skrivarkurser på universitetet, hon skriver artiklar och i augusti kommer hennes första bok ut. Den skall vara fylld av anektoter som hon samlat på sig i sitt liv som sexbarnsmamma(!).
Så här kommer länken, läs och njut: http://mom2my6pack.blogspot.com/2007/08/adventures-in-grocery-shopping.html

Nu ska jag gå och jobba! Eller nåt. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jess

Åh, den ska jag njuta av när jag kommer hem ikväll. Sitter på biblioteket i Partille och ska egentligen jobba, men så såg jag din kommentar. Vilken inbjudan? Är jag förvirrad nu? Jag måste ha glömt något....

2008-04-08 @ 18:50:44
Postat av: Jess

Letade bland mina kommentarer och jag måste ha missat det, jag har för mycket i huvudet helt enkelt. Jag kommer gärna förbi på en kopp te om du vill. Tyvärr är jag halvt barnlös. Seth har sista "långa" dagen på dagis så den vill jag inte störa. Jag ska vara på möte 10.00 i lerum och prata om mina betyg men det tar nog inte så lång tid. Så har du tid att se mig och Emma vid 11-11.30 så tittar vi gärna förbi. det var länge sedan. Synd att Annika inte kan komma med. Kram

2008-04-08 @ 19:51:43
Postat av: Jessica

Jaha, nä då stannar vi nog hemma. Så tar vi det en dag när vi kan allihop... om det nu kan hända ;) Krya på lilla Sanna! Kram

2008-04-09 @ 07:21:16
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo visst kan jag det. Ta kort på den och skriv storlek/färg... kanske ungefär vart i butiken du hittade den också. Det är ju ganska stort. Jag ska leta lite kläder till mig också. Jag köper annars bara till barnen men nu äger jag bara ett par byxor som passar. Inte alls kul att lägga i tvättmaskninen på kvällen och be C lägga de i tumlaren när han går till jobbet.

2008-04-09 @ 09:06:22
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0