Klockan 13.47

kom äntligen min bok! Stefan och Sanna låg och sov så jag fick läsa de 143 första sidorna i lugn och ro ända till 16.19 då de kom ner igen. Några strösidor har det blivit under kvällen men jag lääängtar tills Sanna gått och lagt sig. Den är helt underbar, det händer grejor till höger och vänster och ibland kan jag knappt andas.

Så för drygt 45 minuter sedan hände det något helt oväntat. Smulan har varit borta i ett drygt dygn och vi har ropat på henne flera gånger. Plötsligt står hon vid trappan och är helt smal. Vi blir övertygade om att hon trots allt varit dräktig. Men var är ungarna? Vi letar i hela huset, garderober, tvätthögar, you name it. Så tycker Stefan att han hör ett pipande, ropar på mig och en lampa, och hittar, i botten på kattpelaren, fyra små pipande, underbara ungar. Vi bäddar i en låda och flyttar över familjen, för det är allt bra trångt i den där pelaren. När vi landat ska vi titta närmare på dem, just nu vill vi inte störa lilla familjen för mycket.
Så här ser de ut (suddigt, bättre bilder kommer):   
Miau!

Kommentarer
Postat av: Karin K

Vilken dag - kattungar OCH Harry Potter :-D

2007-07-23 @ 20:21:51
Postat av: Karin J

Åh! Kattungar!

2007-07-26 @ 08:30:58
URL: http://karinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0