Fredag

Vi har bestämt oss för att åka och bada idag. Vi brukar åka till Vattenpalatset i Lerum, men har faktiskt bestämt oss för att prova på det nya äventyrsbadet i Åby Simhall. Det ligger bara ett par hundra meter från lägenheten där jag växte upp, men jag har inte varit där sen hedenhös och de har byggt om rätt så rejält. Får hoppas att det är mysigt och roligt!
Vi ska passa på att titta in till pappa en sväng också. Han är väldigt involverad i Mölndalsrevyn och har de senaste veckorna flängt fram och tillbaka till Teaterhuset och fixat och donat. Imorgon är det premiär och känner jag honom rätt så skulle han gasa på hela dagen, så vi planerar in ett besök så han tar en paus. Han kan nämligen inte motstå sitt minsta barnbarn om hon skulle ha vägarna förbi!

Jag har ju alldeles glömt en sak! Jag har fått en blogaward! Tack så mycket till En häxa på vift! Såhär fin är den:

Jag nominerar vidare till alla som har ork och lust att läsa den här gamla bloggen!

Igår kväll rotade Sanna i en av mina byrålådor och fick tag på en Frölunda t-shirt. Hon kan inte säga Frölunda, men hon förknippar indianen med "ockey" och ville ha den på sig. Det fick hon såklart! En stund senare kom hon och ville att jag skulle sätta upp hennes hår med "fläliltoffen" och det gjorde jag förstås. Såhär söt var hon alltså igår kväll:
  

Ett annat nytt Sannaord är förresten poplat. Nån som kan gissa vad det betyder?

Nej, nu får jag ta och kila ner till duschen, ska jag visa mig halvnaken offentligt är det bäst att jag rakar benen... Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: KarinK

Haha, sin mors dotter, jag antar att det är din

och min största last hon menar ;-)

2009-01-09 @ 12:52:35
URL: http://www.pixelochprosa.wordpress.com
Postat av: Jessica

Haha, jag älskar också popcorn ;-)

2009-01-09 @ 20:23:20
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaså jag som var såååå säker!

2009-01-10 @ 09:16:35
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Nettan

nu har jag ju redan listat ut vad en poplat är genom att jag såg inlägget ovan men ja, jättesöt var hon ju i mammas frölundat-shirt och fluffsnodden i håret. :)

2009-01-11 @ 10:28:31
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0