Personligt

Eftersom jag har lite svårt att formulera mina tankar just nu så får det bli ett genvägsinlägg idag. Hos -ME- hittade jag detta personlighetstest, och då jag är en härmapa så kunde jag ju inte låta bli att göra det.

Vad jag tycker om resultatet? Nja, jag tycker nog att jag låter lite för bra, jag är nog inte sådär hyvens egentligen, även om jag strävar efter det. Och präst? Nejdutacksåmycket, det är nog så långt ifrån mitt drömyrke som jag kan komma. Men visst skulle jag önska att jag var en begåvad skribent eller psykolog. Så här blev det iallafall:

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.










***********************************************************************************************************************************
Imorgon fyller Sannas äldsta kusin Emrik sju år. Då blir det kalas, och Sanna har längtat efter honom hela veckan. Hon är inte alls lika intresserad av kusin Anna, trots att det skiljer knappt ett år mellan dem. Fast Sanna och Emrik är lite mer stillsamma, de liknar nog varandra mer. Men frågan är om Emrik har samma tålamod med Sanna nu när hon är lite pilligare och envis. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran, det hade varit kul med lite bilder på kusinerna ihop.
Nu ska jag faktiskt sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: KarinK

Vi fick samma profil, så vi lojala idealister får allt hålla ihop :-)



Försök njuta av helgen och ta ledigt från alla jobbrelaterade tankar. Så tar du tag i det igen på måndag (jag vet, det låter redigt, men försök)

2008-10-10 @ 23:30:18
Postat av: Jessica

Jag fick samma som sig och måste få säga att den profilen passar betydligt bättre på din personlighet... jag fick stalarna samma förutom på känsla, den lutade mer åt höger...

2008-10-11 @ 09:39:38
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Ida

jag blev sur... dom kunde gott satt en skylt på utsidan så man slapp gå in... fanns ju inget att köpa

2008-10-11 @ 16:01:17
URL: http://backafram.blogg.se/
Postat av: Malin

haha...sån är inte min bekant som tur är! Känner mig ändå lite pirrig, vi har verkligen pratat om ALLT via nätet..hoppas ingen av oss blir besviken bara...Vad fint du gjort!!! Kramiz M

2008-10-11 @ 21:00:47
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag är allt inne och tittar till dig, har varit dålig på att kommentar på sistone dock. Jag har faktiskt gjort det där testet för ett tag sedan, och tyckte det stämde ganska bra, rätt likt ditt faktiskt ;)



Anti-socker går faktiskt rätt bra, 13 kilo mindre än så länge. Men inte bara anti-socker, ren Gi kan man nog säga. Såg ditt bildspel, och du måste ha gått ner massor. Du är jättesnygg! Är det pulverdieten?

2008-10-11 @ 21:45:19
URL: http://haggmark.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-11 @ 21:52:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nettan

ja, fast även om det inte stämmer till 100% så mår egot bra av att få läsa sånt där ibland. s



Ha så skoj på kalaset

Kram

2008-10-12 @ 10:13:39
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: Malin

TACK!! KRamiz till dig med! Ha en bra dag!

2008-10-12 @ 10:14:25
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0