Mors dag

Idag är det Mors dag och jag sitter här i sängen ensam och övergiven... Sanna är kvar hos farmor och farfar och maken smet iväg imorse för att spela frisbeegolf med en kompis. Jag brukar åtminstone få en bukett syrener, men de har redan blommat ut. Hoppas att jag får en puss sen iallafall...
Fast i vår familj har vi egentligen aldrig firat Mors dag så jag har liksom inga förväntningar och förhoppningar på något sätt. Dock ska maken och jag faktiskt ta med våra mammor på Singing in the rain i eftermiddag, så det blir väl ett slags firande för oss alla tre. När jag bodde hemma brukade jag och mamma ta en promenad efter middagen och vi gick också ofta och sjöng då. Singing in the rain var vår favoritsång så därför var vi bara tvungna att se den!
Nu ska jag passa på att stryka litegrann medan jag ändå är ensam.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Karin J

Grattis på mors dag!

2008-05-25 @ 13:52:34
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0