Mysmiddag

Storasyster och jag hade en trevlig kväll med fantastisk mat och mycket prat. Vi åt på Vino Tapas, Vi frossade i bland annat spansk ost, knyten med getost och fikon, heta räkor i chili och vitlök och härligt salt breasola med pinjenötter och parmesan. Lättätet, trevligt och mättande. Kan varmt rekommendera stället, helst med ett glas vin (jag körde, så det blev vin för storasyster). Sen gick vi och tog en kopp te på ett café på Linnégatan och skiljdes åt vid halv tio. Betydligt tidigare än förra året (raglade hem vid halv två) men det var ändå rätt lagom. Det viktigaste var ändå att jag fick tillbringa tid med min syster, det blir alltför sällan.
Lillsnorpan hade somnat i fåtöljen medan pappa var i köket och gjorde kvällsmat. De sov båda gott när jag kom hemtassandes. Imorgon är en ny dag och den är troligtvis full med nya prickar...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0