Hur går det ihop?

Idag har jag känt mig jättestressad fast jag egentligen inte har någon anledning till det. Idag hade jag min enda "riktiga" arbetsdag den här veckan, imorgon ska jag vara på kurs hela dagen, på onsdag är jag ledig som vanligt, på torsdag är dagis stängt så jag ska vara hemma och på fredag ska vi vara iväg på studiebesök hela dagen. Därför försökte jag få in hela veckans jobb på en dag, och trots att jag egentligen har rätt lite att göra så blir det lite mer när jag ska klämma in det på en dag. Dessutom kom min chef med snabbmöte och tre uppgifter till som skulle göras idag precis när jag skulle åka och hämta Sanna. Äh, jag vet inte vad jag vill komma fram till, men jag hoppas att jag kan släppa alla tankar på eventuella grejor jag glömt göra så jag kan sova ordentligt inatt.

När jag och Sanna kom hem idag låg min nya pyjamas från Ellos i brevlådan! Den sitter jag och myser i nu, den är underbar. Samma som den jag köpte i rosa, fast ljuslila istället. På dagis hade de idag varit i skogen hela dagen och lekt och grillat korv och druckit festis, så barnen hade inte sovit. Det ledde till att min unge hade däckat redan kvart över sju och lär vakna äckeltidigt imorgon, men vi måste ändå iväg tidigt imorgon så det var kanske bara bra.

Fotbolls-EM har nu varat i tre dagar och jag är så jädra trött på det redan! Jag gillar fotboll och kommer vara med och heja på Sveriges matcher, men maken missar banne mig inte en enda match! Två matcher om dagen och han alternerar tiden mellan soffan och livebettingen på datorn. Det är rätt tröttsamt faktiskt. Han tjurar lite om jag vill iväg och göra något själv, men han är faktiskt inte riktigt närvarande även om han är hemma när han bara glor på tv:n. Måtte det vara slut snart....

Fy vad jag känner mig gnällig idag. Sånt här har jag inte tid med! Jag gömmer mig ett tag tills det går över. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nettan

stressa ska man undvika, man får bara magsår då. :)



Jättesöt bild på björnen dock. :)



Kramis

2008-06-10 @ 18:03:12
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0