Pigg men sjuk

Fast man är febrig så kan man hålla igång rejält. Sanna är blir sällan särskilt påverkad av feber, så vi höll oss sysselsatta inomhus idag. Vi dekorerade lite blommor, läste massor av böcker och så bakade vi pepparkakor också. För igår köpte jag tre nya formar, ett lamm, en elefant och en fjäril, förutom alla de formar vi redan har, så jag skickade maken att köpa pepparkaksdeg när vi ändå skulle hålla oss inne. Och då var det full fart på ungen...   Men tio minuter efter vi bakat färdigt såg det ut såhär:  Så jag antar att luften gick ur henne. Vi försökte väcka henne efter en halvtimme, men det tog nästan två timmar innan hon var vaken utan att gråta. Resten av kvällen var det mest kramar och teletubbies och vila:   Men för en halvtimme sedan gick far och dotter upp för att lägga sig, men hon har inte somnat än, för hon ropade just på mig och jag hör att hon är på väg ner för trappan. Så hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0