Pottor, nödrim och Facebook

Som stolt småbarnsförälder kan jag idag rapportera att Sanna kissat på pottan för första gången, iallafall som jag varit med om. Maken städade akvariet och hon hängde honom i hälarna. När han hällde ut gammalt vatten i toaletten satte hon sig på sin potta därinne. Maken frågade om hon skulle kissa och hon svarade ja, men det gör hon alltid och det händer aldrig något så han gick tillbaka till akvariet. Plötsligt hör vi en glad trudelutt från den spelande pottan, och mycket riktigt, där hade damen kissat för första gången. Två mycket stolta föräldrar inspekterade, applåderade och pussade på sin duktiga dotter.

Jag nämnde i förra inlägget min nya favoritlåt "Big girl (you are beautiful)" av Mika. Det är fortfarande min favorit, men jag tvingas erkänna att hela låten är ett enda stort nödrim, riktigt usla sådana dessutom. Till exempel: "Walk into a room, feels like a big ballon" och "Diet coke and a pizza please, Diet coke get on my knees, screaming; Big girls, you are beautiful". Men den är svängig.

Jag har registrerat mig på Facebook. Det är en testperiod, och jag tvivlar på att jag kommer stanna kvar, but I have to see what the fuzz is all about.

Idag kommer America's got talent på Tv4. Jag har sett klipp på YouTube och det är riktigt bra grejor. Jag vet inte vilken säsong det här är, men det ska bli kul att titta på allt, inte bara det allra bästa (eller sämsta).
Nu börjar det! God natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Heja Sanna! *vågen*
& vad många svampareller du fått ;)
Du får söka upp mig på facebook, det finns fler med ditt namn än med mitt och jag vill inte råka poka på nån annan, ju.

2007-09-20 @ 22:50:40
URL: http://jennyonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0