Jaha

Där fick jag för att jag hade en fullmatad vecka. Inatt fick jag frossa och det värkte i alla muskler och leder. Nu ligger jag utslagen i sängen med 39 graders feber och ont överallt. Maken fick åka senare till jobbet, för han blev tvungen att köra Sanna till Torslanda. Jag övervägde att ha kvar henne hemma, men när det första jag gjorde när jag kom ur sängen var att tappa balansen och det sedan tog mig flera minuter att gå upp för trappan var det bara att inse att jag inte skulle klara tolv timmar med energikaninen ensam. Troligtvis får hon sova där inatt trots att jag redan sagt till på jobbet att jag inte kommer imorgon. Det är länge att vara utan henne, men hon och farmor är ute och leker i timmar och hon har full uppmärksamhet där, det är bättre för henne.
Och jag som hade längtat efter min måndagslinedance och skvaller med tjejerna efteråt... Men jag har ju helgen att se fram emot iallafall.
Nu ska jag sova en stund. Ynk från mig. image79

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, jag missade Efit... typiskt. Får hänga på nästa. Fina bilder du hade iaf!
Sanna förändrar sitt utseende så mycket nu. På vissa bilder känner jag knappt igen henne! Hon ser så stor ut! Nu måste vi verkligen ses snart.

Vi är också sjuka.... eländes förkyldningar... hoppas att Sanna håller sig frisk inför dagis-starten. Spännande det kommer att bli för henne!

2007-10-17 @ 14:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0