Det kliar!!!

Idag på förmiddagen när jag satt framför datorn på jobbet så drabbades jag av en våldsam klåda på låren. Jag höll på att bli galen. Så fort jag satt eller stod stilla så kliade det, så länge jag rörde mig var det okej. Jag har inte bytt tvättmedel eller tvål och jag hade samma byxor på mig igår. Till slut gick jag ner till apoteket och köpte en kortisonsalva, det hjälpte. Det har varit under kontroll under kvällen och jag har nyss tagit ett bad med massor av olja i, men jag känner att det är på gång att börja klia igen så det är nog dags att smörja in sig.

Men en väldigt rolig sak hände också nu ikväll. Jag höll på att steka pannkakor när telefonen ringde. Det var från Folksam. När jag var på BabyBarn-mässan i fredags tecknade jag en gravidförsäkring, och var tydligen också med och tävlade om en babymonitor. Och jag vann!!! Helt sjukt, jag vinner aldrig någonting! Jag ska dit på tisdag och hämta den och då får jag också en genomgång av mina försäkringar. Jag har ju alla våra försäkringar i Folksam (kan det har varit därför jag vann?) så det skadar väl inte att ha lite koll. Men så himla kul att vinna!!!!

Kommentarer
Postat av: -ME-

Men grattis!



ja, inte till klådan. Berätta för bm om den. Leverpåverkan kliar sådär.

2009-03-05 @ 12:37:14
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad kul att du vann! Jag har våra personförsäkringar i trygghansa, betalar 600 kr i månaden för mig, seth och emma. Tycker det känns dyrt, vad betalar du för dig o sanna?

2009-03-05 @ 18:09:07
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0