Blir veckorna bara längre och längre?

Ibland känns det som om arbetsveckan aldrig ska ta slut! Jag kämpar på med fogarna, varje dag som jag inte sjukskriver mig känns som en seger, men frågan är till vilket pris.
Jag är iallafall i vecka 13+3 och jag börjar känna bebisen mer och mer. Iallafall hoppas jag det!
Det har som sagt varit en lång vecka, men idag tog jag nog priset i fånighet. En stund innan jag skulle börja med maten kände jag mig frusen, så jag satte mig på golvet framför elementet i vardagsrummet. Jag lutade mig mot sitsen på en matsalsstol - och somnade!
Veckans symptom: avsmak för kött, fortfarande ganska ömma bröst, svullna fötter och ben och väldigt trött. Men så har jag också slarvat med järntabletterna så magen skulle få en chans att hinna ifatt.
Sanna kom hem sent från farmor och farfar, men nu är hon äntligen nattad och sover gott, så jag ska göra henne sällskap! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: -ME-

Vänta du till nionde månaden, det är då man allvarligt ifrågasätter varför just DEN månaden har fem veckor. ;)

2009-03-15 @ 17:55:02
URL: http://vinterliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0