Kära kropp

Vad har jag gjort för att förtjäna denna foglossning, annat än att vara gravid? Jag medger att jag är en latmask ibland, men fullt så orörlig har jag faktiskt aldrig varit. Jag har gått stavgång och dansat linedance av hjärtats lust, men inte ens dansen unnar du mig längre. Tycker du verkligen att det är bättre på det här viset? Till och med vår gamla favoritsysselsättning, halvligga i sängen och se en god tv-serie klagar du på. Vad ska jag göra för att göra dig nöjd? Annat än att plocka ut bebisen förstås, och det tänker jag inte göra än på två och en halv månad. Så nu tycker jag att du skärper dig och så lovar jag att göra mitt till för att vi ska komma bättre överens? Återkom med svar snarast.

Med vänliga hälsningar
Din inneboende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0