Sjöko

Börjar känna mig helt enorm nu, trots att det är en och en halv månad kvar. Jag har inte jättestor mage, men så har jag en djupt liggande livmoder, så bebisen är är i högsta grad aktiv mot alla mina organ. Nu har jag börjat få fötter i revbenen och lungorna också. Dessutom kommenterade maken storleken på mina bröst idag, och ja, de har växt rejält de med den här gången. Tja, det finns ju kvinnor som betalar för att få den här sizen, så visst. Man tar vad man får!
Av någon skum anledning har jagg fått morgonillamående igen. Det är inte så illa så jag behöver kräkas, men jag har en konstant känsla av åksjuka. Det är lite obehagligt. Eller ja, det är inte bara på morgonen visserligen, jag känner avsmak för nästan all sorts mat nu för tiden. Men det är värst på morgonen.
Läggdags!

Kommentarer
Postat av: anna m

Hoppas du får vila ordentligt Dolly! <3

2009-07-13 @ 23:06:54
URL: http://jiiizes.wordpress.com
Postat av: Lisa

Fy för illamående! Hoppas det ger sig snart igen. En och en halv månad är inte lång tid, vad spännande! Kram

2009-07-16 @ 08:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0