Samtal med gyn

Ringde gynmottagningen på Krokslätts vårdcentral imorse och berättade om alls som hänt sedan deras dr Mette upptäckt mitt utomkvedshavandeskap i somras. De tyckte att det lät förfärligt och ville få in mig så snart som möjligt, så jag ska dit på fredag halv tolv och få träffa dr Mette då också. Och det känns fantastiskt skönt! Nu håller vi bara tummarna för att allt ser bra ut! Men Sanna ska få vara hos min pappa, för om det är negativt så kommer jag inte kunna hålla masken, och jag vill inte att hon ska bli rädd.
Idag kräktes jag för övrigt för första gången på morgonen. Mådde illa redan när jag gick upp, och när jag och Sanna satt lite vid datorn ett par minuter senare hostade jag till, och sen fick jag rusa in på toaletten. Äter inte så bra nu, så det kom inte upp något direkt. Men det finns ju en första erfarenhet för allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0