Nu börjar det bli lite löjligt...

I fredags storgrät jag till "Sisterhood of the traveling pants" och igår började jag till och med snyfta till Bridget Jones-filmen som gick på trean. Jag tittade inte ens på den, jag bara zappade förbi den. Patetiskt.

Imorgon är det elva fulla veckor, längtar tills tolv fulla är förbi! Och efter att kunna berätta på jobbet! Idag har jag mått fruktansvärt illa, men ryggen är bättre. Jag har ringt min bm för att höra om de kunde skriva ut en TENS-apparat, men de gör inte sånt. Inte min sjukgymnast heller, men hon säljer dem. 950 kronor, är det värt det? Men det är det nog, den är ju användbar till så mycket och om jag har foglossning nu, hur blir det då inte om ett par månader? Jag kanske sparkar mig själv där bak om jag inte köper en nu, den hjälper ju faktiskt. I vilket fall som helst får det vänta tills lönen kommer på fredag, sen får jag se. Nu är det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0