Ligamentvärk

Den värsta obehagskänslan som jag kände i veckan har lagt sig, men jag har väldigt ont i ligamenten. Nästan varje gång jag reser mig eller gör en hastig rörelse så hugger det till. Det är obehagligt men jag är inte särskilt orolig.

Igår var jag på BabyBarn-mässan. Jag hade tänkt att köpa mig en ny bärsjal och fingrade både några olika sorter, men det bidde ingenting. Däremot blev det en förberedelseolja från Weleda och en bok om att skaffa syskon, det känns som bra läsning. Jag förekom mig själv igår och rotade fram mina stödstrumpor och hade dem på medan jag traskade runt på mässan. Gud så skönt det var! Jag skulle nog börjat med dem för längesedan. Jag har känt mig svullen och varm om benen, men inte kopplat. Nu kommer jag köpa på mig fler par och använda dem mycket oftare!

På tisdag skall jag göra den här bloggen offentlig, men först vill jag fixa till bloggdesignen lite. Men hur vet jag inte och jag är inte särskilt bra på det. Men något ska det väl bli! Nu är det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0