Foglossning...

Foglossningen börjar bli riktigt jobbig nu. Kan inte jobba utan mitt bälte på mig och folk ser på mig att jag har ont i ryggen. Chefen frågade idag om jag hade gjort något särskilt, jag svamlade om att jag måste ha sträckt mig på dansen. Inte alls kul med såhär mycket foglossning redan, hur ska detta sluta?
Har sen en dryg halvtimma tillbaka en spänningskänsla i magen också. Känns inte riktigt som mensvärk, mer som en sammandragning. Kanske hör ihop med att jag sa till maken att jag vill gå på spelkväll på lördag med jobbarkompisarna, något han nog inte är så värst pigg på. Eller så behöver jag kanske bara slappna av lite, men det är inte så lätt alla gånger. Ska nog gå upp och sätta på någon bra film att somna till. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0