Nya byxor!

Idag kom mina efterlängtade capribyxor från H&M! Maken och jag tog en promenad efter middagen och hämtade dem på bensinstationen vid Stigs Center. De var jättesköna, tunna och mjuka. Bakfickorna satt väl inte jättesmickrande, men å andra sidan kan jag inte skylla min breda bak på ett par fickor heller! Jag är iallafall nöjd, nu känner jag att jag har mammakläder så jag klarar mig! Så här ser de ut:


Igår kväll kände jag att bebisen verkligen börjat växa. Små sparkar som kändes jättetydligt och en och annan liten volt gungade till i magen när jag hade lagt mig för kvällen. Jag lyssnade med stetoskopet. Hörde inte hjärtljuden, men fick några små kickar som belöning.

Dags att sova, men innan dess vill jag bara skicka ännu ett stort grattis till Paula, Henke och Claudia, för idag kom äntligen lillebror ut! Mer detaljer blir senare, men mor och son mår bra och det är det viktigaste!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0