När natten faller...

och resten av familjen sover, passar jag på att tömma Nikon på lite bilder. Det har blivit rätt mycket på barnen de senaste dagarna, och de flesta av den typen av bilder tycker jag hör hemma på vanliga bloggen, men vi får väl se vad vi kan hitta!

Härom dagen var vännen PH hemma på middag, då bakade jag blåbärspaj. Här har vi fyllningen:
Vi har dansat ut julen också. Granen var väl i det närmaste kal på grenarna
men det fanns desto mer barr på golvet
Hemma hos goda vännen Eva ramlade jag över ett blomsterarrangemang som jag inte kunde hålla linsen ifrån
Jesper lekte monster igår, och jag gillar att jag fick med ögonen på den här bilden
Sanna och Jesper gillar att dansa, och med rätt inställning ser det ut ungefär såhär...
... men blir det fel kan det se ut såhär...
Det var allt för den här gången, välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Eva S

Men jösses vad mycket barr!!!

Gillar monster-Jesper skarpt :)

2011-01-10 @ 20:27:01
Postat av: Lisa

Min första tanke när jag såg blåbärsbilden var att det ser ut som en död vampyr i True Blood :) Vadå skadad?

2011-01-14 @ 11:35:52
URL: http://www.avanai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0