Vår!

Våren är äntligen här, och med den en uppsjö av motiv. I vanlig ordning är de flesta närbilder av något slag, men eftersom det är min fotoblogg så lägger jag ut vilka bilder jag vill!
Körsbärsblommorna har slagit ut!
Jesper är stilig i ny keps från mormor.
Tog en promenad med Karin i Trädgårdsföreningen. Ljuset var helt magiskt.
Äppelblomknopp klockan sex på morgonen på väg till jobbet.
Tok-Sanna och hennes kusiner badade på påskdagen. Det var 11 grader i vattnet...
Från Sagoslottet på Liseberg, med lite knasig inställning.
Spindelnät på lekplatsen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka underbara bilder, jag får alltid sådana känslor av dina foto. Känns hur knepigt som helst att du ger mig vår känslor när det varit skitväder med snö idag ;)

2011-05-03 @ 19:59:36
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0