Lite av varje

Idag gick jag till affären och naturligtvis fick Nikon följa med. Jag brukar namnge mina saker, men jag tror att resten av familjen skulle ta illa upp om jag offentligt kallade Nikon för "my precious", så tills jag kommit på något bättre får han heta Nikon.
Jag var väldigt lång idag
Nyårsnattens- och dagens töväder hade skapat nya istappar
Inga rosa hundar fick komma in i en affär på torget
På vägen hem började jag ana vinterskymning
men jag såg också ett tidigt vårtecken
Väl hemma möttes vi av Jesper som knyckt Sannas handväska när han trodde ingen såg honom
men när han såg att jag fotade honom släppte han den snabbt som attan
Jag och Nikon håller fortfarande på att lära känna varandra och alla finesser, men om ett tag kanske det kan dyka upp lite mer intressanta bilder!

Kommentarer
Postat av: zazz

Jättefina bilder! Vilka träffande miner Jesper gör.

Han e för härlig

2011-01-02 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0