Shopping med modifikation

Ni märker att jag inte har mycket att blogga om just nu när jag bara lägger ut krafs och länkar till sånt som andra människor skrivit? Men när dagarna består av blöjbyten av bebis och invecklade dotter-diskussioner om vilken Tingeling som ska sova och vilken som ska äta, så blir blogginläggen inte så värst intressanta.
Men här har jag snott ett inlägg från min nya favorit-blogg, En äkta man. Just den här handlar om män som inte vill shoppa. Jag tänker inte visa det här inlägget för min man, han kan få idéer.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Visst är han skön? Älskar också den bloggen!

2009-11-27 @ 14:49:34
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det giock ganska okej i skolan, jag hängde inte med riktigt o gissar att jag såg ganska hängig ut men jag gjorde mitt bästa iaf. Nu är jag helt slut och inser att jag inte kommer orka några heldagar än på ett tag... jag får väl ta det som det kommer. Kram

2009-11-27 @ 15:51:44
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Att ta med sig män på shoppingtur är bara självplågeri. Shopping ska utföras tillsammans med kvinnliga vänner!

2009-11-28 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0