Man kunde ju tro att Sanna har växt ifrån Teletubbies

Men då tror man fel.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Söta Sanna! Jag funderar på en sådan till Emmis i julklapp, har sett att de har ganska mycket lägre pris i Ullared.... fast Emma säger att hon bara önskar sig docka. Vad man än frågar om säger hon "Nej, ocka"



Jag kommenterar också dåligt, sånt går i perioder. Jag har ju inte ens kommit och hälsat lilleman välkommen till världen! Först ville jag inte störa, jag vet hur det är i början, sen va vi småförkylda och vågade inte ens träffa barnens kusin som kommit till världen o just nu är mitt liv helt upp o ner så jag har inte riktigt hunnit med. Men jag tänker på er o försöker hänga med i cypervärlden ;)



Kram!

2009-11-13 @ 21:16:13
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: -ME-

Hur gammal måste man vara för att växa ur en såndär? Kan jag få hennes gamla när hon tröttnat? vill också haaaa

2009-11-13 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0