Sanna ur en annan vinkel

Min mamma skickade den här bilden för ett tag sedan, jag tycker den är störtskön. Har bara inte kommit mig för att lägga ut den här, men nu så!



Idag kom jag iväg till frisören. Håret är rejält avkortat nu och luggen blev väl i kortaste laget. Men eftersom den växer som ogräs så vänjer jag mig väl snart. Skönt var det iallafall! Frågan är bara vad Sanna kommer säga, för den här diskussionen hade vi imorse:
Mamma: När du kommer hem efter dagis så har mamma varit och klippt sig.
Sanna: Varför det? (Japp, varför-åldern har kommit med besked).
Mamma: För att mamma tycker att håret har blivit för långt, det behöver klippas lite.
Sanna: Mm, som du klippte mitt. Men mamma, jag kan ju klippa ditt hår!
Mamma: Tack gumman, men mamma vill gå till en tant och klippa det.
Sanna (bekymrat): Men mamma, tänk om lillebror inte tycker du är fin i kort hår!

Ja tänk, det vore illa. Men jag tror inte att jag behöver bekymra mig om det riktigt ännu! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, vilken tur att håret hinner växa lite innan lillebror kommer!! Ja de ungar!! Mina pengar kom också på eftermiddagen.. men de flesta har redan gått till räkningar!! KramizM

2009-04-28 @ 19:53:55
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Jess

Jag vet hur det känns, jag har alltid massa saker som gör att jag inte får lämna! Gissa om jag blev trött när hon sa att jag hade dåligt blodvärde igen! Men jag klarade mig precis! Oj vad många utropstecken det blev... jag är lite stressad och skriver som en kratta. Kram

2009-04-29 @ 13:57:00
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0