Nattahumor

Eftersom klockan är kvart över natten så blir det mesta roligt. Här är en rolig text som Karin skickade till mig. Om du inte tycker att den är rolig nu så föreslår jag att du gör ett nytt försök när du varit vaken i 18 timmar i sträck. Hej så länge!
********************************************************************************************************************************
Kurser för män 2008  

Folkhögskolans fristående kurser för män HT-08  

Kurs 1
Hur man fyller på ispåsar
Kursen går igenom  varje arbetsmoment med diabilder.
950:-

Kurs 2
WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer  ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp  
1500:-

Kurs 3
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen  innan urinering?
Och hur lägga ner den igen efter  urinering?
Mycket praktiska övningar
2000:-

Kurs 4
Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på  videoband.
2500:-

Kurs 5
Lär dig att hitta saker, börja med att ställa dem på de rätta platserna
istället för att gapa och  vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum  
1900:-

Kurs 6
Att ge blommor till din älskade skadar inte din  hälsa
Bilder och ljudband
4000:- begränsade platser!!  

Kurs 7
Våga fråga efter vägen när du inte hittar  
Berättelser ur verkliga livet.
1500:-

Kurs 8
Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när  frun kör bilen?
Körsimulator
7500:- obegränsat antal.  

Kurs 9
Lär dig skillnaden på fru och mamma  
Rollspel
1900:-

Kurs 10
Hur man lär sig att älska shopping?  
Andningsteknik, meditation samt mental träning.  
500:-  obegränsat antal.

Alla anmälningar är bindande
*************************************************************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Nettan

8:an tycker jag var klockren! s

2008-10-08 @ 07:25:49
URL: http://witchypooscorner.blogspot.com/
Postat av: -ME-

Jag tror min man har sett det där kursprogrammet, tvåan och trean har han i alla fall delvis godkänt i. Åttan har han definitivt gått och sjuan behöver han itne gå eftersom det alltid är jag som kör. Femman och sexan skulle han kunna titta in på och på fyran skulle jag nog behöva boka en plats åt mig själv. Finns intensivkurser?

2008-10-08 @ 11:15:22
URL: http://vinterliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0