Då var man med blogg då...

Ska bli spännande att se vad det blir av den!
Så några ord om mig själv: Jag heter Julia (alltså inte Chokladgroda, men det hade onekligen varit originellt av mina föräldrar), jag är lyckligt gift sedan drygt fyra år med Stefan och tillsammans har vi en dotter, Sanna. Hon är snart ett och ett halvt år. Vi bor strax utanför Göteborg. I familjen finns även två katter (egentligen tre, men den tredje har flyttat till makens familj), några akvariefiskar och ett antal dammråttor.
Jag gillar att läsa böcker, t.ex Harry Potter (surprise!) och diverse läskigheter av Dean Koontz, med mera. Min smypassion är att läsa kokböcker, men det är sällan jag lagar något ur dem. Men nu för tiden blir det mer att läsa Max Kaka och sånt än tjocka härligar romaner. Bland andra intressen utmärker väl sig linedance mest, det är störtkul och till helgen skall jag och mina partners in crime åka på en linedancehelg i Mullsjö. Jag gillar även att fotografera, men det är precis som med sång: hellre än bra. Jag har också börjat jobba igen efter mammaledigheten, och det har väl sin charm det med.

Jag har försökt mig på det här med bloggande förut, men det har inte gått så bra. Förhoppningsvis blir det annorlunda den här gången. I solemnly swear att försöka vara intressant, spirituell och rolig så att den här bloggen blir läsvärd. Jag har även lätt morbida drag som till exempel syns i min djupa kärlek till hajar. Yin och yang ni vet.

Det börjar dra sig mot läggdags. Imorgon är det arbetsdag (jag har två veckor kvar till semester) men vi ska faktiskt ha nattbarnvakt, så jag och min man ska på dejt (med varandra!). Vi ska äta middag och gå på bio. Och sen ska jag sova. Nu med faktiskt. God natt!
image1

Kommentarer
Postat av: Jenny & Benjamin

Det var väl en jäkla tur att det är med varandra ni har dejt :) Men när tänker Sanna ha dejt med sin fästman då?
Jag tror att "datta" kan betyda "sanna". Han
är ju inte så noga med konsonanterna, min son, och han säger "datta" varje gång vi kikar på kort på Sanna...
Har varit inne och kikat i Sannas blogg också. I morgon åker vi till havets hus så jag kanske får till några liknande bilder?
Kram på er. :)

2007-07-03 @ 00:20:32
URL: http://jennyonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0