Mera gnäll...

Jag borde inte blogga här alls egentligen, det blir inte den typ av blogg som jag har tänkt mig. Men å andra sidan är hela den här graviditeten inte som jag tänkt mig, vilket skrämmer mig lite.
Senaste kuliga grejen som har hänt: Jag har fått hemorrojder! Det gör ont som fan ska jag be att få tala om. Imorgon ska jag nog ringa barnmorskan iallafall och prata om en sjukskrivning på deltid, för jag har bara ont hela tiden och jag är så trött så trött så jag undrar hur jag ska orka med allt. Antagligen är det renoveringen som gör mig så trött, men som det är nu är jag inte ens glad över graviditeten, och så ska det inte vara! Inte så som vi har kämpat! Och jo, naturligtvis är jag glad att jag är gravid, jag kunde bara inte föreställa mig att jag skulle känna mig såhär under isen. Och det går ut över både maken och Sanna, för orken finns inte där, humöret ska vi inte ens tala om och jag tar inte hand om mig själv heller. Känns lite farligt faktiskt. Nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig istället! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0