Mår inte bra idag...

Känns jättekonstigt i hela kroppen, jag känner mig svag, darrig och illamående. Mådde bra när jag vaknade imorse, lite hungrig bara. Men vi försov oss litegrann så jag och Sanna fick skynda oss till dagis. Direkt efter dagis tog jag en stavrunda, lite längre än förra veckan, tänkte jag skulle öka på lite. Väl hemma hade jag otroligt ont i fogarna, men kände mig varken törstig eller hungrig. Men jag är ju inte dummare än att jag fattar att jag måste äta och dricka så jag gjorde lite bacon och ägg (inte världens bästa, jag vet, men jag har inte hunnit baka bröd ännu). Tog med det upp i sängen och fick riktigt tvinga i mig maten. Fick i mig det ena ägget och baconet, men höll på att kräkas när jag skulle äta det andra ägget. Drack lite vatten - och somnade. Har legat och småslumrat nu i nästan två och en halv timma, men känner mig fortfarande helt livlös. Händerna skakar så jag knappt kan skriva. Jag måste ha fått ett rejält blodsockerfall. Det är dags för lunch och jag har ingen aptit och mår fortfarande illa. Ska gå och göra lite havregrynsgröt eller något. Inte kul. Och Sanna ska hämtas på dagis om två timmar. Kommer bli en supermammadag, det känner jag redan nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch, låter läskigt. Jag har problem med blodsockerfall, särskilt när jag är gravid. Och en sak är iaf säkert, havregrynsgröt duger inte, då får du ta en REJÄL bit äpplemos på i såfall! Hoppas det känns bättre i eftermiddag. Kram på dig!

2009-06-08 @ 12:44:33
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Karin J

Hoppas att du känner dig bättre snart! Inte roligt att vara både gravid och dålig...

Krya-på-dig-kramar

- Karin

2009-06-08 @ 19:25:53
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0