Magbild

Vissa dagar känner jag mig jättestor, andra dagar tycker jag inte att magen har växt alls. Men igår tog jag iallafall en ny magbild. Lite koll får man ju försöka ha!

 Magbild 16 juli alltså. Ska nog hinna bli större, 48 dagar kvar!
Så här såg jag ut i vecka 36+5 med Sanna:  Uj uj uj.

Igår gjorde jag middag inspirerad av min syster. Fick så himla god mat hemma hos henne i sommarstugan förra veckan. Så igår blandade jag hackad dill med flingsalt och peppar och vände laxbitar i. Sedan gjorde jag en varm sallad på små kokta rödbetor, färskpotatis med skalet kvar, pumpakärnor, romanticatomater och getost i en vinägrett med olivolja, balsamvinäger, fransk senap och honung. Det blev löjligt gott. Men väldigt rosa...

Idag åker lilla familjen på utflykt till Borås Djurpark med Kicki, Jörgen och Dole. Kryckorna följer med och jag lägger även ner en bok, för jag tror inte att jag kommer orka och får ta min tillflykt till en bänk någonstans. Men envis som jag är så tänker jag iallafall försöka! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0