Lite utmattande med kalas

Idag har jag varit ett ras, helt förbi efter stumpans kalas igår. Fogarna skrek åt mig redan när jag gick upp, så jag har vaggat som en anka idag. Dessutom har jag känt mig trött och yr och haft en obehaglig molvärk över blygdbenet på vänster sida. Det var riktigt illa när jag lagade mat. Dessutom har fröken treåring velat klättra på mig hela dagen och mamma har inte riktigt varit på humör. Försökte bära henne en gång i eftermiddags, kändes som hela vänstersidan av ryggen vek sig, så det bidde inget med det.
Vi var en sväng på jobbet och levererade vattendammsugare, bord och stolar som vi lånat och sen åkte vi förbi mina föräldrar en stund så stumpan kunde bli kelad och bortskämd en stund, det var mysigt.
Gick egentligen och lade mig för två timmar sen, men halsbränna har jagat upp mig. Nu har Samarinen gjort sitt och det är dags för sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0