Stackars fingrar

Det blir bara värre och värre! Först var det bara på morgonen, men nu är det även på kvällarna. Jag är så stel och öm att jag knappt kan skriva. Jag missar bokstäver och får sudda mer än jag får skrivet. Så det blir kortfattat ikväll.

Vi har mest städat de senaste dagarna, nu väntar dubbla trettioårskalas. För familjen på söndag och öppet hus på tisdag som är min "riktiga" födelsedag. Har med andra ord inte tagit det så lugnt som jag skulle behöva. Misstänker att jag har börjat läcka lite fostervatten. Men det är ju inga floder och jag är verkligen inte säker, så jag avvaktar ett tag och ser hur det utvecklar sig. Tror också att en del av slemproppen gick häromdagen. Men jag har ingen molvärk och inga andra känningar, så det kan ju också röra sig om helt vanliga flytningar. Men jag tror ändå inte det, lukten är annorlunda.
Men först ska det fyllas år, ingen bebis före trettio!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jösses min vän, du måste ta det lugnt! Hinner inte skriva mer nu, men jag måste få säga det, Ta det lugnt!! Jag blir orolig för dig! Kram

2009-08-16 @ 14:59:40
URL: http://jesicas.blogg.se/
Postat av: Karin J

Det låter jobbigt med fingrarna - Stackars dej!

Hoppas att det inte är fostervatten än... När mitt vatten gick kände jag inget annat; ingen värk eller känningar på något sätt.

Ta hand om dig Julia

Kramar Karin

2009-08-17 @ 23:27:38
URL: http://karinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0