Jag bröt ihop igår

Sent igår kväll blev jag bara så trött på mig själv så jag bröt ihop fullständigt. Tårarna bara sprutade och jag ringde till slut mamma som är ute och campar med pappa och goda vänner. Känns bättre nu, även om jag fortfarande är lite under isen. Jag är bara så trött på att ha ont hela tiden, jag orkar ju ingenting. Och det värsta är när det går ut över Sanna, som det gjorde igår när vi var ensamma hemma hela dagen. Idag ska stumpan ut till Torslanda och sova där ett par dagar och jag känner mig jättekluven. Dels för att det ska bli skönt att få vara lite ifred nu när maken börjar jobba, men sen har jag jättedåligt samvete för hon säger ofta att hon inte vill vara där. Men när hon väl är ute hos farmor och farfar så brukar det gå jättebra, så jag hoppas att det gör det denna gången också. 
Turligt nog är det knappt en månad kvar nu, jag tror aldrig jag har längtat så mycket till september som jag gör nu!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vännen, jag förstår precis vad du går igenom, man vill men man orkar inte. Jag har haft likadana problem när jag väntade Ronja och Robin. Det är ingen tröst, men du ska se att det blir bra. Sessan kommer ha det bra hos farmor och farfar och du ska bara ta hand om dig själv. Lova!!!

Kramiz

2009-08-02 @ 10:36:53
URL: http://anki72.blogg.se/
Postat av: -ME-

Men skruttan, det låter hemskt! Fast jag vet hur det är, augusti för sex år sen var varmt som i helvetet och jag hade ingen aning om när eländet skulle vara över - hon var beräknad till nittonde men kom inte ut förrän tjugoförsta. Det var liksom flera månaders övertid de där två dygnen...



Det finns inte mycket man kan säga för att trösta.



'kram'

2009-08-03 @ 17:56:10
Postat av: Jessica

Åh gumman, vad du har det tufft nu. Ha inte dåligt samvete för att du lämnar bort Sanna, hon kommer ha det jätte bra där och du behöver verkligen all vilotid du kan få. Sista månaden är tufft, men snart är det målgång! Kramar

2009-08-06 @ 07:54:50
URL: http://jesicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0